Terms and Conditions اتفاقية الإستخدام

شروط وأحكام www.alamoks.blogspot.com
وفيما يلي الشروط والأحكام لاستخدام www.alamoks.blogspot.com. يرجى قراءة هذه بعناية. إذا كنت بحاجة إلى الاتصال بنا بخصوص أي جان
ب من شروط الاستخدام التالية من موقعنا على الانترنت، يرجى الاتصال بنا على عنوان البريد الإلكتروني التالي - mabroukhammadi4@gmail.com

من خلال الوصول إلى محتوى www.alamoks.blogspot.com (المشار إليها فيما يلي باسم الموقع) فإنك توافق على الشروط والأحكام المنصوص عليها هنا وأيضا قبول سياسة الخصوصية. إذا كنت لا توافق على أي من الشروط والأحكام يجب أن لا تستمر في استخدام الموقع وترك على الفور.
أنت توافق على عدم استخدام الموقع لأي أغراض غير قانونية، وأن تحترم جميع القوانين واللوائح المعمول بها.
أنت توافق على عدم استخدام الموقع بطريقة قد تضعف أداء أو تلف أو التلاعب في المحتوى أو المعلومات المتوفرة على الموقع الإلكتروني أو تقليل الوظائف العامة للموقع.
أنت توافق على عدم المساس بأمان الموقع أو محاولة الوصول إلى المناطق الآمنة من الموقع أو محاولة الوصول إلى أي معلومات حساسة قد تعتقد أنها موجودة على الموقع أو الخادم حيث يتم استضافتها.
أنت توافق على تحمل المسؤولية الكاملة عن أي مطالبة أو نفقات أو خسائر أو التزامات أو تكاليف بما في ذلك الرسوم القانونية التي تتكبدها لنا نتيجة أي انتهاك للشروط والأحكام الواردة في هذه الاتفاقية والتي ستوافق عليها في حالة الاستمرار في استخدام الموقع الإلكتروني.
الاستنساخ والتوزيع في أي طريقة سواء عبر الإنترنت أو غير متصل ممنوع منعا باتا. العمل على الموقع والصور والشعارات والنص وغيرها من هذه المعلومات هي ملك www.alamoks.blogspot.com (ما لم ينص على خلاف ذلك).
تنصل
على الرغم من أننا نسعى جاهدين لتكون دقيقة تماما في المعلومات التي يتم عرضها على موقعنا، ومحاولة لإبقائه حتى الآن ممكن قدر الإمكان، في بعض الحالات، قد تكون بعض المعلومات التي تجدها على الموقع قديمة قليلا.
تحتفظ www.alamoks.blogspot.com بالحق في إجراء أية تعديلات أو تصحيحات على المعلومات التي تجدها على الموقع الإلكتروني في أي وقت دون سابق إنذار.
تغيير إلى بنود وشروط الاستخدام
نحن نحتفظ بالحق في إجراء تغييرات ومراجعة شروط الاستخدام وشروط الاستخدام المذكورة أعلاه.
آخر تعديل: 07-23-2017



Terms and Conditions of www.alamoks.blogspot.com 

Below are the Terms and Conditions for use of www.alamoks.blogspot.com. Please read these carefully. If you need to contact us regarding any aspect of the following terms of use of our website, please contact us on the following email address - mabroukhammadi4@gmail.com. 

By accessing the content of www.alamoks.blogspot.com ( hereafter referred to as website ) you agree to the terms and conditions set out herein and also accept our Privacy Policy. If you do not agree to any of the terms and conditions you should not continue to use the Website and leave immediately. 

You agree that you shall not use the website for any illegal purposes, and that you will respect all applicable laws and regulations. 

You agree not to use the website in a way that may impair the performance, corrupt or manipulate the content or information available on the website or reduce the overall functionality of the website. 

You agree not to compromise the security of the website or attempt to gain access to secured areas of the website or attempt to access any sensitive information you may believe exist on the website or server where it is hosted. 

You agree to be fully responsible for any claim, expense, losses, liability, costs including legal fees incurred by us arising from any infringement of the terms and conditions in this agreement and to which you will have agreed if you continue to use the website. 

The reproduction, distribution in any method whether online or offline is strictly prohibited. The work on the website and the images, logos, text and other such information is the property of www.alamoks.blogspot.com ( unless otherwise stated ). 

Disclaimer 

Though we strive to be completely accurate in the information that is presented on our site, and attempt to keep it as up to date as possible, in some cases, some of the information you find on the website may be slightly outdated. 

www.alamoks.blogspot.com reserves the right to make any modifications or corrections to the information you find on the website at any time without notice. 

Change to the Terms and Conditions of Use 

We reserve the right to make changes and to revise the above mentioned Terms and Conditions of use. 

Last Revised: 07-23-2017